Er zijn meerdere goede redenen om ervoor te kiezen om uw archief in te laten scannen en het te digitaliseren. Allereerst levert het een ruimtebesparing op. Digitale datadragers nemen immers minder ruimte in beslag dan fysieke datadragers. Daarnaast is een digitaal archief niet aan slijtage onderhevig en bent u er zekerder van dat de data bewaard blijft in geval van calamiteiten. U stelt alle data uit uw archief dus ook veilig. Bovendien kunt u met een digitaal archief efficiënter werken. De data is zo vanaf elke gewenste locatie beschikbaar, waardoor u er ook bij kunt als u thuiswerkt. Daarnaast kunnen meerdere mensen tegelijkertijd bij bepaalde bestanden, mits dit wenselijk is natuurlijk. Want ook de toegang beheert u eenvoudig. Voorkom fouten bij het digitaliseren en besteed het proces uit aan een specialistEen archief scannen en digitaliseren laat u het best over aan een expert. Dit is namelijk een erg foutgevoelig proces. Als u dit bijvoorbeeld uitbesteed aan GMS weet u zeker dat het goed gebeurt. Dit bedrijf heeft namelijk jarenlange ervaring. Hieruit is een proces voortgevloeid dat keer op keer tot optimale resultaten leidt. Zo worden de bestanden steekproefsgewijs of zelfs één op één op fouten gecontroleerd om te voorkomen dat er digitaliseringsfouten ontstaan. Ook wordt alles nabewerkt om ervoor te zorgen dat het aan de gestelde eisen voldoet. U besteed het proces dan ook met een gerust hart aan deze expert uit. Ontdek wat er allemaal mogelijk is voor het inscannen van uw archiefWilt u uw archief laten scannen en digitaliseren door GMS? Neem dan contact op met de experts van dit bedrijf. Zij vertellen u graag meer over de mogelijkheden. U kunt desgewenst meteen een adviesgesprek inplannen om een inventarisatie te maken van uw collectie en uw wensen te bespreken. Vervolgens wordt er een plan van aanpak opgesteld. Dit wordt pas toegepast als u met alle punten akkoord bent. |
https://gmsnl.com/ |
