Zijook

Telefoneren met de 3CX softphone

NuCall is een specialist in bereikbaarheid. Of het nu gaat om vaste telefonie, een mobiele aansluiting of een internetverbinding bij NuCall draait het om uw bereikbaarheid. Zeker als het gaat om een zakelijk telefoonsysteem is bereikbaarheid belangrijk. Dat begrijpen ze als geen ander bij NuCall. En omdat geen bereikbaarheidsvraag hetzelfde is krijgt u van NuCall altijd een oplossing op maat. NuCall levert diensten voor uw zakelijke telefonie en uw internetaansluiting. Waarbij u bij hun specialisatie 3CX ook nog eens profiteert van een gratis softphone!

De 3CX telefoonsoftware

Met de telefoonsoftware van 3CX  worden op één platform alle communicatiemiddelen (waaronder mobiel, CRM-pakket en webmeeting) geïntegreerd. Bij de oplossing van NuCall is het abonnement opgebouwd uit het aantal gelijktijdige gesprekken dat via 3CX telefoonnummers plaatsvindt. Dus geen vast tarief per gebruiker! Wel een ongelimiteerd aantal gebruikers die flexibel kunnen werken. Met 3CX krijgt namelijk elke medewerker een eigen profiel waarmee ze op iedere plek kunnen inloggen. Hierdoor is elke medewerker op kantoor bereikbaar ongeacht waar de medewerker aan het werk is.

Maar 3CX heeft nog meer voordelen. Zoals de eenvoudige uitbreiding van de telefonie-oplossing met een groot aantal mogelijkheden. En niet te vergeten het gratis bellen via 3CX Softphone. 

De 3CX softphone

 

De 3CX softphone voor Windows is een gratis softphone ontwikkeld door 3CX. U kunt deze softphone gebruiken om via de computer te bellen en gebeld te worden. Vanwege de eenvoudig interface voor de gebruiker is het net alsof de gebruiker met een fysieke telefoon belt. Om de 3CX softphone te kunnen gebruiken is Microsoft Windows nodig. 

Als u kiest voor 3CX van NuCall dan verzorgen zij voor uw organisatie de complete aansluiting, ze gaan pas weg als alles werkt. En de headset? Die krijgt u van NuCall.

NuCall heeft meer dan 3CX

De specialisatie van NuCall mag dan wel 3CX zijn, het is niet de enige dienst die zij leveren. Een kort overzicht van de diensten van NuCall:

  • VoIP: Zakelijk bellen via internet voor bedrijven en instellingen. 

  • Mobiel: Een abonnement voor de smartphone die zich aanpast op het belgedrag en waarbij het abonnement is opgebouwd uit het aantal gelijktijdige gesprekken dat plaatsvindt.

  • Internet: professionele internetverbindingen met tal van verschillende opties.