ZIJook.nl
Image default
Management

Best business to start with 20k

 

 

Welk bedrijf kan ik beginnen met $20.000?

shutterstock_42Wat bedrijf kan ik beginnen met $ 20.000? – Welk bedrijf kan ik beginnen met $ 20.000? 0895078

 

Investeren in onroerend goed kan lucratief zijn, zolang de wiskunde in uw voordeel werkt. Vraag maar aan Avery Breyer, schrijfster en vastgoedbelegger. Zij en haar man besloten om $20.000 in te zetten voor een aanbetaling op een nieuw gebouwd appartement. Het pand werd gekocht in 2008 voor 216.000 dollar. Vandaag hebben ze ongeveer 95.000 dollar aan eigen vermogen.

 

“We kochten dit pand met het doel om eigen vermogen op te bouwen dat op een dag deel zou uitmaken van ons pensioennest,” zei Avery.

 

Uiteindelijk herfinancierden ze in 2013 tegen 3,39%. Het pand is vandaag de dag ongeveer 280.000 dollar waard. Hier is hoe de wiskunde elke maand uitwerkt:

 

Maandelijkse kosten huurwoning Kosten

Hypotheekbetaling $928

Onroerendgoedbelasting $276

Huisvestingskosten $227

Huurlasten $1.580

Winst uit huurwoning $149

Avery zegt dat ze de winst van de huurwoning opzij zet voor onderhoud of onverwachte gebeurtenissen. “Het is een vrij nieuw appartement, dus er is niet veel te verwachten aan reparatiekosten. Maar we houden de vinger aan de pols zodat de kosten zich niet opstapelen,” zegt Avery.

 

Als u wilt een onroerend goed te investeren bedrijf te starten, op zoek naar huizen die minder werk, zoals wat Avery en haar man deden vereisen. Houd in gedachten, dit type van onroerend goed investeringsbedrijf is een lange-termijn spel. Houd je ogen open voor nieuwbouw in een probleemloze buurt. Het kan u helpen een vast inkomen te verdienen na verloop van tijd.

 

Wat zijn de verborgen kosten van het starten van een bedrijf?

Of uw bedrijf nu virtueel is, op locatie of verpakt in een onroerend goed, u kunt te maken krijgen met verborgen kosten. Zodra de ondernemersgekte is weggeëbd, zult u zien dat er verschillende kosten zijn waarvoor u moet opdraaien, waaronder:

 

Het creëren van een LLC of S-Corp – Deze kosten kunnen variëren afhankelijk van waar je woont. Een LLC kost $300 als je je inschrijft in de staat Texas of $70 als je je inschrijft in de staat Californië.

Belastingcertificaat voor bedrijven – Hetzelfde geldt voor een DBA en een belastingcertificaat voor bedrijven, dus u zult de programma’s voor het indienen van bedrijven in uw staat moeten controleren.

Zakelijke verzekering – Het afsluiten van een zakelijke verzekering is altijd een goed idee. Het zal u beschermen tegen grote financiële problemen als er iets onverwachts gebeurt.

Abonnementen op apps en software – Abonnementen op apps en software kunnen variëren van $100 tot enkele duizenden euro’s. Als u van plan bent een teleconferentiesoftware zoals Zoom te gebruiken, zijn de basisplannen gratis tot $20 per maand per host voor grotere bedrijven. Zelfs voor boekhoudsoftware moet u maandelijks servicekosten betalen.

Betaling gateway kosten – Denk Stripe of PayPal. Als u van plan bent om artikelen te verkopen, vergeet dan niet dat Stripe en PayPal een payment gateway fee in rekening brengen. PayPal rekent een vergoeding van 2,9% van de online transacties plus een vaste vergoeding op basis van valuta.

Zelfstandigenbelasting – Het tarief van de zelfstandigenbelasting is 15,3%. Let op: u kunt het met de werkgever gelijkgestelde deel van de belasting aftrekken bij het berekenen van uw aangepast bruto-inkomen.

Kosten voor juridisch advies – De kosten voor juridisch advies kunnen variëren van een paar honderd tot een paar duizend. LegalZoom begint haar diensten bij $79, en u kunt hogere tarieven verwachten bij individuele CPAs en advocaten.

Conferenties en reizen – Conferenties en reizen kunnen ook deel uitmaken van uw bedrijfskosten. Een conferentieticket kost al gauw een paar honderd dollar, maar vergeet niet de kosten voor vervoer, hotels, maaltijden en andere uitgaven mee te tellen.

Natuurlijk weet u misschien dat u voor deze kosten moet betalen, maar ze kruipen omhoog terwijl u bezig bent iets geweldigs te maken of belangrijke zakelijke gesprekken te voeren. Wettelijke oprichtingskosten kunnen zich snel opstapelen als je niet oppast.

 

Ik begon mijn eerste bedrijf als marketingconsultant en moest een contract opstellen dat ik naar klanten kon sturen. Ik liet een kleine bedrijfsjurist het contract opstellen met de juiste taal erin om mezelf te beschermen. Dat document kostte me uiteindelijk 500 dollar, een kostenpost die ik zeker niet had voorzien toen ik begon.

 

Waar kunt u financiering voor uw bedrijf krijgen?

Als je financiële hulp nodig hebt om je bedrijf van de grond te krijgen of te houden, is een zakelijke lening een van je beste opties. Deze leningen komen met een terugbetalingsschema dat u toelaat om beheersbare betalingen te doen elke maand, in plaats van te moeten komen met een grote brok contant geld op voorhand.

 

Als het gaat om het krijgen van een kleine zakelijke lening, wil je natuurlijk gaan met een gerenommeerde kredietverstrekker. Een van die kredietverstrekkers is Bluevine.

 

Een kredietlijn bij Bluevine biedt een doorlopende kredietlijn die u naar behoefte kunt aanspreken. U kunt een kredietlijn krijgen tot $250,000 met tarieven zo laag als 4.8%.  Met dit type van lening, kunt u goedkeuring krijgen binnen slechts vijf minuten!

 

 

 

 

business management 

vacatures

https://auto-verkopen-belgie.com/kapotte-auto-verkopen/schadeautos/

 

https://www.newbusinessmanagement.com/